loading...
فروشگاه اینترنتی ایران مارکت | لذت خرید آسان
آریا بازدید : 264 پنجشنبه 05 اسفند 1389 نظرات (0)

دوباره شب شده دلم گرفته مثل تمام شبهای دیگه ... از پنجره اتاقم به آسمان نگاه میکنم ، نه ....هیچ کدوم اون ستاره ها مال من نیست ، با خودم میگم یعنی ستاره من کجاست ؟؟؟

دوباره بغض میکنم ، میرم توی تختم ، عروسکی رو که پارسال والنتاین بهم داده بود بغل میکنم ، بهم گفته بود : خانومی هروقت دلت برام تنگ شد اینو محکم بغل کن ، منم الان خیلی وقته دلم تنگه ، هرشب خرسمو بغل میکنم و اینقدر گریه میکنم تا خوابم میبره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 422
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 384
  • بازدید سال : 30,712
  • بازدید کلی : 317,446
  • کدهای اختصاصی