loading...
فروشگاه اینترنتی ایران مارکت | لذت خرید آسان
آریا بازدید : 326 پنجشنبه 05 اسفند 1389 نظرات (0)

سلام دوستان

بعد از این همه مدت تازه برگشتم ولی دوباره دارم میرم اینبار برای همیشه

این هم آخرین آپم هست که تقدیمش میکنم به همه دوستداران جوکر

.

 

http://motafavet.ir/Images/motafavet/matlab/18/pir.gif 

 

.

شعر: من عاشق زن های پیرم

بر خلاف عاشقان من عاشق زن های پیرم
عهد كردستم كه غیر از پیرزن یاری نگیرم

شاعران دردام زلف خوشگلان افتند دائم
لیك من بر موی اسپید كهن سالان اسیرم

من مگر دیوانه ام گردم به گرد خوبرویان
كز ادا و غمزه و اطوارشان هر دم بمیرم

نوجوانان تازه كار و قیمت عاشق ندانند
قدر من دانند پیران و شوندی دستگیرم

بر وفای خوبرویان نیست هرگز اعتباری
كز غرور و كبر پندارند ناچیز و حقیرم

هیچ دیدستی كه كس گیرد گلاب از غنچه ی گل؟
غنچه چون گل گشت آید خود گلابش چون عبیرم

از شراب نو حذر كن غیر از دردسر ندارد
من شراب كهنه نوشم خود نصیحت كرده پیرم

دلبر نو باوه هرشب سینما خواهد زچاكر
رستوران گر دیر گردد می كند خورد و خمیرم

كیف خواهد عطر خواهد چتر خواهد یار خوشگل
‌پیرزن با نان و دیزی سازد و كهنه حصیرم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 422
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 30,709
  • بازدید کلی : 317,443
  • کدهای اختصاصی